Fåglarna kvittar!

Skrivet den 25 februari 2009 kl 14:50

Fantastiskt!

Två olika sparvar (är urusel på att höra skillnad) har jag hört kvittra så ljuvligt där de satt högt upp i träden!  

Är det inte ett fantastiskt vårtecken???

Jag blir så själaglad av sol o fågelkvitter!

En sol som värmer!

 

Det var ju en frollardag igår... (är fortfarande mätt)

Så, efter den stadiga middan, bruna bönor o fläsk o den rejäla efterrätten, en semla så var det inte långt ifrån paltkoma! Men, jag o pappan snörde på oss skidorna, tänkte bara ta en lätt sväng med hundarna så att matsmältningen skulle komma igång... jag var ju lätt orolig över att spinningpasset skulle resultera i ett kräkkalas! Men, det blev ett rätt ordentligt pass i lösa skoterspår blandat med 40 cm lössnö! =D Så, spinningen gick så där... jag följde hela programmet, men... det kändes i mina möra ben! 

Att sen ryggen spökar lite... kändes också.... 

Tror det börjar vara dags för ett Bramberg-besök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0