Fyra, fem varv mindre...

Skrivet den 6 februari 2009 kl 09:03

på motståndet!
Och, idag... HAHAHA!
Idag känner jag av mina ben! För dom fick verkligen jobba igår!!!
Halleluja-moment!

Jag överlevde hela passet... o jag satte mig ner o vilade, bara lite, TVÅ väldigt korta stunder... sen följde jag slaviskt programmet med spinnande, upp, sitt, bakåt... i en rasande takt!
Svetten lackade, lungorna klarade påfresningen ovanligt bra... jag som trodde att min lungkapacitet var ungefär lika med en kolgruvearbetare i Qiangshan!

Och, ett till halleluja-moment...
INGEN KLOCKA!!!
Vi satte oss på cyklarna... trampade igång, värmde upp o så startade musiken o vi trampade i dom där olika positionerna... upp o ner, upp o ner... jag stirrade lite då o då på en skrikande tom plats på väggen o så mitt i allt var det klart!!!
Jag fattade ingenting... det gick så fort, så det är obeksrivbart!
Jag var helt säker på att passet kortats ner, minst en halvtimme!
Hoppas, hoppas att dom där batterierna till klockan aldrig nånsin laddas upp så man slipper se klockan! ;-)

Men, det var så skönt... så otroligt härligt o behagligt efteråt!
Och vilken tillfredsställese att klara av det! Underbart...
Så det kanske var en bra start, att ha på tok för tungt första gången så att nästa gång skulle kännas som en söndagspromenad!! ;-)
Nu ljög jag, det var vansinnigt jobbigt, svettigt o helt fantastiskt!
Och, benen... dom fick verkligen arbeta!!!

Så idag trampar jag runt som en stövare med sockor!
För, när man sätter skor/tofflor/bandage på en hunds tassar, som är ovan, så trampar hunden runt med väldigt höga benlyft!!!
Så gör jag... =D

Och... i morron...
I morron kommer jag inte att kunna stå på benen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0