Inför...

melodifestivalen!
Stumpan värmer upp!
Hon trallar o trycker...
Spelar så *host-host* vackert på det där eländet mormor kom med i fredags till Edvin!
Det märks att det inte fanns några batteridrivna leksaker med HÖGTALARE när jag o mina syskon var små! För då hade hon besparat oss eller åtminstone våra öron detta!!!
En leksaks-keybord!
Som låter... så illa så snart kan det hända att mamman "råkar" ställa ner ett stolsben på det om det liksom "råkar" ligga på köksgolvet, i närheten av en stol!!!!

Just nu spelar hon rövtango!
Utan blöjor o med "no hands" sitter hon o shejkar på tangenterna o det låter ILLA!
Och, jag har tejpat över högtalaren, med packtejp o en servett!

Så vår musikuppvärming inför melodifestivalen kommer göra att vi röstar på ALLA bidragen... för, de lär ju bli bomull i öronen när vi får ösa på volymen på tv:n så den där kinesiska leksaken överröstas! =D

Nu börjar det snart!
Yippie!

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är sådan flitig bloggare, jag hinner inte med, men då desto roligare m flera inlägg att läsa, nicka instämmande i (Lukas har leksakståg fr Cypern som låter helt sinnessjukt... man blir galen..., ruska på huvudet (MTV- hur jävla sjukt? Oj, får man svära i din blogg?!), le åt Trollens glädje över coca-cola (enligt mig är det VÄRLDENS dryck...) etc etc.

Ses!

kram Petra



Förresten, viktigaste frågan till en melodifestivalfantast; vann rätt låt? Och var tusan var Lili och Sussi? Trodde att du fixat dem till Globen...

2009-03-14 @ 23:53:22
URL: http://villanoystu.blogspot.com
Postat av: Catherine

Haha... Nä du, det enda jag lyckades med var att Lili o Susi petade ut BWO! ;-)

Jag höll igår på Måns... men, hon är rätt cool, hon Malena! Det är sannerligen en annorlunda låt! Ska bli spännande att se stora finalen! =D



Hos oss står datorn alltid på, o när det händer nåt så går jag o skriver ner det på en gång annars far det ur skallen... så därför blir det många inlägg. S



Ha det gott... svär precis hur mycket du vill! ;-)

Kram!

2009-03-15 @ 07:56:27
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0