Jag har varit osäker...

Skrivet den 28 februari 2009 kl 19:57


svävat i tvivel!

När man inte VET så kan man ju inte morra bestämt...

Men, NU vet jag... nu är jag helt säker på att det är monsterpojken som är boven i dramat!!! 

 

För sen mitt på dan nångång har deras leksaker varit snyggt o prydligt ihopstädade i sina hyllor... sen kom Edith hem... o den sluga mamman smidde ränker "aha, nu minsann ska jag hålla koll... OM det blir kaos i leksakshörnan, då är det båda två... men..."

och ett stort MEN... 

För forfarande, den raraste lilla stumpan ligger o sover... o alla leksaker utom en fisk ligger kvar på sina ställen! Det enda "stök" som hon åstadkommit är det hon i vanlig ordning gör... av med alla kläder i en hög på golvet så o nakenrace!

Sen har hon slafsat lite vid diskbänken... så det har väl runnit en del vatten ner på golvet, men mycket lite samt tre grytlock från skåpet har hon plockat fram!

 

Hade det varit Edvin, the one and only monsterpojke, hade ALLA leksaker varit framplockade o utspridda ÖVERALLT! 

 

Näpp... 

Ett singelmaltwhiskey mojsar i glaset, Speyburn... inte så där superjättegod, nog så blommig o söt - smakar massor av honungefter en minut när man svalt en klunk! Men, helt ok... o nu börjar ju melodifestivalen!!!

Som ser ut att bli halvtrist o eländig... nå ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0