När monstret är borta...

då får man sova länge på mornarna!!! =D

Vi har legat o dragit oss i sängen till HALV ÅTTA... inse...
Edvin tog en tvånätters semester hos farmor så det var bara lilla rara stumpan som väckte oss på morron... med fjärrkontrollen i högsta hugg kommenderade hon: "Teweee!" själva låg vi kvar under täcket o bara slöade! Nå, till sist masade vi oss upp... går ner i köket o då kommer ju pappan ihåg: "Ja men, det är ju sommartid! Klockan är HALV NIO!!!!" Snacka om sensation!!!
Det är väl hundra år sen vi har legat o "sovit" till halv nio på morron!
Raraste monsterpojken.... pigg på morron!
När han är sjutton lär jag låta het annorlunda! ;-) Antar jag...
"HUUUUUUR kan man ligga o sova till fyra på eftermiddan???"

Nä, det var en härlig dag igår, två abborrar fick jag! =)
Stumpan pimplade hej vilt även hon, och satt på mitt knä när hon öste upp iskross från pimpelhålet och även vatten, iskallt vatten som hamnade PÅ sittunderlaget o UNDER min röv... så efter några timmar så kände jag mig rätt frusen i mina blöta täckbyxor!
Nu är det bara att hoppas att urinvägsinfektionen inte kommer som ett brev på posten... brukar göra så! =S

Finns det nå underbarare än - - ->
Tulpaner...
Då är det VÅR!

Fast lyfter man blicken ut genom fönstret så kan man ju undra om det är november eller slutet på mars! Och, NU fick dom minsann rätt... väderlekstjänsterna!
Snön vräker ner... allt är grått... o det är ganska skönt faktiskt, man blir nästan lite mättad på solen! Nu har man ro att vara inne med gott samvete o göra lite nytta utan att man har dåligt samvete för att man missar solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0