Nåt får MÅSTE vara på rymmen...

Skrivet den 31 januari 2009 kl 12:02

Efter melodikrysset, som gick riktigt bra... =D

det enda jag var tvungen att googla fram var operetten...

Sen, när det var klart o ifyllt fick dammsugarn göra ett svep genom köket... dammsugarn stod kvar inne i hundrummet sen i går, så jag startar där, pliktskyldigt med några drag över golvet... strax innan hade jag satt i en tom kartong, whiskas-kattmat i kaminen... då börjar en obehagligt äcklig stank sprida sig... jag hinner ju tänka en hel del tankar "VAD fanns i den där kartongen?" sen identifierar jag stanken, det luktar bränt hår! Jag får inte ihop det! Var kommer det brända håret från?

Tills jag ser pucko-hundarna... nå, Pucko-bretonen då...
Där har dom legat o gonat sig i värmen från kaminen, som dom jämt gör... fast, nu satte dom igång med lite halvbus där framför så jag säger bara...
TUR att det inte är nån nära förestående utställning inplanerad för bretonen!!!
Här hade det blivit kritik på pälskvalitén!!!

Hur lyckas en hund med att bränna sin svans så där... eller var det Senna som lurade honom... "Du, stå så där! Bra, stå nu alldeles still... Ja, bra!!!" o inuti tankebubblan som bubblade fram ur honom såg man väl tankarna: "Det där med HOT DOG... hmm... Jag vet ju att det är korv, korv går att ÄTA... kanske det funkar så här!? Kaminen är ju HOT, Ask är ju en DOG!!!" för efteråt, så var båda två med nosarna i Ask´s svans, intensivt nosande!

Dom kan ju bara inte ha alla fåren där dom ska... NÅT måste ha rymt! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0