ööööhhhh...

Pizza o en coca-cola!
Och nu har jag riktigt magknip... min mage har väl totalt vant sig av med sånt onyttigt som Cola... o så sular jag i mig en halv pizza från Nilles o en sån där onyttig, brun läsk!
Nå, jag o stumpan delade på både läsk o pizza... som inte ens var speciellt god... nä... =(
När man då frollar så är det inte ens gott, det är trist!
Bara hoppas att magknipet beror på ovan mage o inte att de där musslorna eller räkorna sett sina bästa dar innan de hamnade på min pizza!

Stumpan har showat... o visat hela sin repertoar för Anna o Lasse!
För det var dit vi for o käkade... o stumpan the one and only, Ditto Diamond... visade minsann hur en vals skulle dras eller om det nu var tango, eller cha-cha kanske! Det är nästan omöjligt att se Lets dance med henne för man har fullt sjå att kolla in hennes show! =)
Magnus vann... JA! Helt rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0