Så här är det!

Skrivet den 4 februari 2009 kl 08:54

"Duorka"
"Nej, det är gurka"
"Ducka"
"Nej, GURKA!"
"Gucka"
"Nej, det är GURKA!"


Edvin vaknade ett bra tag före stumpan, jag hade redan gått ner för mr stövare var väldigt pinknödig på morron... hungrigare än vanligt kunde han ju inte vara, han snodde ju två extra mellanmål igår...
Edvin hade avslutat sin välling o hämtat sig en gurkbit, jag skar av den i en tvåcentimeters-bit o han utbrast: "Åh, det är som ett DÄCK!" med imponerad röst, tydligen så åt han inte upp gurkbiten där... för när stumpan vaknat till, fått i sig sin vällingslurk så hörde efter ett tag jag ovanstående konversation mellan dom raraste barnen som finns..

Om nu nån tror nåt annat! Så...
Jag bara mest låter när jag morrar över deras härjanden....
Jag har stoooort tålamod o älskar dem så oändligt mycket... men, kan inte låta bli att skriva ner alla dessa små händelser i deras liv...
Onekligen händer en hel del dråpliga saker... =)

Tänk när dom är vuxna... o har en "dagbok" att läsa över vad dom sysslade med för upptåg... Små älskade hjärtorna!
(båda två har vaknat på strålande humör... inte ett vrål än så länge!!!)

Snart kommer pappan från jobbet... då ska vi till ÖPPIS! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0