Som på beställning!

Skrivet den 24 februari 2009 kl 09:19

Ha, sätter mig vid tv:n... 

Precis lagom till reklamen visserligen... men, sen fortsätter Cesar ta sig an problemet med en grand danois!

Nästa hund är en liten lhasa apso...
som ÄTER SKIT!!! HAHAHA!

Nå, "Cesar" är alltid nyttig att se...

Han är sannerligen min (enda) idol! 

 

Och, ett o annat matnyttigt fiskade jag upp igår... även om Senna, o i viss mån även Ask har ett helt annat beteende än vad den där lilla mopsen hade... Senna o Ask har inga som helst tvivel om vem ledaren är o ingen av dem skulle väl nånsin få för sig att opponera sig mot nåt som ledaren tänker göra...Typ klippa klor, rensa öron osv... Nänänä, där har dom en alldeles för "calm and assertive" matte... i synnerhet det där assertive!

Men, nåt problem är det... så, ögon o öron hålls ständigt öppna!

Förhoppningsvis så ger det sig med åldern.. han är ju som sagt fortfarande i slyngelåldern! 

 

Men, det var lite kul ändå, för... som på beställning! Interaktiv tv???

Skit i bloggen o skit hos Cesar! Som så mycket annat i livet just nu, BAJS! =S

 

Herrarna är ute o skottar snö... Edvin var påklädd, med sina nya skor (pappan hittade honom ett par nya kamouflagefärgade Kuoma på skoaffärn igår!) o i full färd med snöräven när jag o stumpan snubblade ner för trappan...

 

Jag desperat efter en apelsin! (HJÄLP! Är jag gravid????)

Och, stumpan desperat efter välling... hon hittade den kalla skvätten som Edvin lämnat när han nu ätit sin välling... inte färsk mao!

Men, begärligt slurpades den slurken upp!

 

Nå, nu har vi ätit två apelsiner, ett äpple, två koppar kaffe o en vällingpava... alltså börjar man känna sig vaken o nöjd!

Edvin o pappan har skottat snö i en timme... 

 

I friska februarisolen!

Snart ska även jag o stumpan gå ut, den kan få ljumma på lite till av solen... 15 minus är vare sig min eller Ediths favorittemperatur... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0