Strävan efter balans?

Nånstans plingar en klocka i mitt bakhuvud... om nåt jag läst nånstans nångång...
om att naturen eller var det kosmos strävar efter balans!
Det man ger får man tillbaka osv... "allting längtar efter harmoni"

Mister man en står tusen åter...

Så, snart har vi en leopard istället för en mainecoon!!!



Armani har varit en helt svart (okej, pappan påstår att han är brun!) katt i drygt sex år! Några få, ynkliga vita hårstrån under hakan har han haft... obetydligt...
Men om man nu kollar in katten!!!
En stor, vit ring har uppstått från ingenstans på hans högra sida/skuldra!?

Och, innan kastreringen hade han minsann inga extra kulor i pälsen!!!
Nä, då var det två kulor mellan bakbenen som stod för de geometriska figurerna på katten... så därför börjar jag fundera på det där med naturens strävan efter balans!!! Om man förlorar kulor på ett ställe kommer de åter nån annanstans!! =D Eller???
Är det nån mystisk sjukdom???

Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Är du säker på att ingen av småbarnen har haft tillgång till färg och kunnat måla katten, för på bild ser det ut väldigt likt en målad ring (?!?!)

2009-03-22 @ 16:50:55
Postat av: Catherine

haha... ;-)

Ja, har de lyckats måla katten med färg o hålla honom stilla (utan att jag hört nåt) så pass länge att alla dessa hårstrån målats vita från botten till längst ut... DÅ är de värstingproffsiga ungar vars framtida yrkesval är givet: "Groomer"

2009-03-22 @ 17:52:00
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0