Taggigt

När trollen sov igår passade jag på att skala av vinterpälsen från mig själv... det blir ju fort ett rejält lager! Man kan ju tro att jag gjort ett könsbyte eller varit rysk, superdopad idrottare när man ser mina ben i vinterpäls!
Men... nu är dom betydligt kalare!

Fast, inte direkt släta efter som jag bara körde lite snabbt med ladyshaven som i sanning inte tar speciellt slätt!
Så på morron sitter jag i soffan o ska byta blöja på stumpan o har inte hunnit ta på nå byxor än när Edvin kommer o ställer sig bredvid, lägger en hand på mitt lår o utbrister: "Men, taggigt!" o så piper han iväg snabbt med orden "Jag ska hämta sliparn!" tror jag att ha sa! Jag fortsätter att klä på fleecebyxor på stumpan, det var kallt på morron! Och så kommer då herrn... med min ladyshave o säger. "Här mamma! Det är taggigt!" o jag flinar lite, slår igång apparaten o låtsas köra några varv över låret (ja, jag har lurvigt hår på låren!) och Edvin: "Haha, det är en gräsklippare!"
Edvin bara är för skön!

Mission nummer ett när jag blir travmiljonär är att ta bort benhåret med laser, permanent!

Trollen somnade rart strax före åtta igår!
Trötta båda två, trots att dom sovit en stund på soffan!
Så jag fick se "Lets dance" själv, utan bidansare!
Det blev ju riktigt spännande i sista skälvande sekunderna innan Magnus blev framropad!
Jag har tyckt bäst om Laila o Magnus sen program ett!
Nu har jag inte varit sååå värst flitig att se Lets dance, men... tycker att det är otroligt hur denna enorma karl kan röra sig så fantastiskt mjukt o dansa så bra! Helt otroligt o jag hoppas nog att han vinner hela alltihop, även om jag tycker att Laila är så otroligt fantastiskt bra, snygg, duktig på dansgolvet så man knappt ser skillnad på henne o de proffesionella danstjejerna men... dom spelar i olika divisioner på nåt sätt!
Nå... det blir riktigt spännande i finalen!

Så här på morron strålar solen... svag, svag vind... håller alla tummar jag kan att det fortsätter så hela dan... för då blir det en sväng ut på isen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0