Fredag...

Solen strålar (ja,ja, så klart blåser det också!) från en klarblå himmel o denna härliga dag ligger framför oss med ett pärlband av timmar! Jag var lite sugen på en badhussväng, men pappan har åkt för sitt näst sista arbetspass denna "långa" vecka så vi är ju utan bil... det blir nog en heldag med utepyssel istället!
Sen har vi ju den där blå, spelande "lastbilen" som kommer!
Edvin har beställt regnbågsglass - Rullo!
Han har tjatat om den hela vintern... jag har hela tiden hävdat att det är isglass, och det äter man när det är sommar o soligt!

Igår åt vi isglass ute i den härliga solen... så ska isglass ätas! Ute! Och den ska hinna smälta medan man äter av den! Så där flög mitt argument sin kos när herrn mycket glatt kom på: "Men, det ÄR ju sommar! Nu kan vi äta regnbågsglass, ute i solen!!!"
Vad säger man då? =D Han fortsatte att utveckla: "När jag äter den får jag regnbågsfärgad tunga!" under intensivt studerade av reklambladet!

Häromdan kom trollen in med videkissar!
Edvin la dem på bordet o visade hur mjuka o lena de är... "Här Mamma, känn! Vilka lena Radio-kattar!"
Där ser man hur Edvin tänker vide-kissar! VIDEO-kissar! =D när det blev RADIO-kattar!

I veckotidningen fick jag som prenumerant ett litet "reklamblad"!
100 spänn att spela för! =D

Glad i hågen klickade jag in på sajten o möttes av meddelandet:

Hej!
Nedräkningen har börjat!
Inom kort lanserar vi Allbingo.se, - den trygga bingositen för dig som vill ha en stund av nöje och avkoppling.
Fyll i din e-postadress så meddelar vi dig på studs när vi slår upp portarna!
Ange din e-postadress:


Borde man inte ha klart allt innan man skickar ut reklam om det?

Nä, nu vill jag på Bilbingo i Lansjärv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0