Frollarfrukost

Vad annat kan man kalla tårta till frukost? =D
Man kan kalla det gott också!
Och summan av kardemumman är urnöjda troll!

Mmmmmmmm... Chokladig gräddtårta!

Frukosten är avklarad... solen skiner...
Med risk för att låta tjatig men vilken fantastisk tid vi lever i!
Och... lite mer tjat - snart ska vi klä oss o gå ut, räfsa... klyva... o solen ska få fortsätta att steka mig! Det blev inte så farligt igår... lite lätt röd, varm... men, idag är det brunt!
Men, jag följa Edvins råd!
När vi satt o åt igår blev det surr om sol... o hur den tar... jag "gnällde" över mina röda axlar o eventuell smärtsam natt o då säger Edvin smusförnuftigt: "Du måste smörja dig med kräm!"
HUR har han koll på det? =D

Rompalainan - Stumpan är i sin vanliga outfit!

Lopphög!

Nähä... nu ska jag gå o leta fram batterier...
så jag kan lyssna o lösa melodikrysset ute i baden-badenstolen med min lilla radio!

Ja...
Det är livskvalitét!
Sån milsvid skillnad mot Ervallakroken... så det går inte att jämföra!
Men, jag är glad att jag fått uppleva båda...
Då vet jag att uppskatta det som så många tar för givet här uppe i Överkalix!

Kommentarer
Postat av: Eva R

Vilken härlig bild..haha! Så söt hon är :-)

2009-05-03 @ 18:28:19
Postat av: Catherine

Ja men hon är bara för rar!

Jag blir så glad när jag ser den här bilden... raraste lilla skitgrisen som finns!

Loppmajjan våran!

2009-05-04 @ 00:09:07
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0