Hon hittade resten...

Det lilla som fanns kvar av blocket hade jag inte gömt... nä det låg på bänken i köket! Stumpan gjorde proceduren kort för även de få sidor som var kvar...

Vad är egentligen en Post It-lapp?

Hundarna verkar tro att det är hundbäddar till dem!
Notera den tomma matskålen i bakgrunden... här har vi två hundar som inte släpper uppmärksamheten på mig en sekund... för tänk om de skulle koncentrera sig på nåt annat, eller kanske somna... o så skulle jag hinna ställa fram mat till dem!
Värsta tänkabara scenariot... att konkurrenten skulle hinna äta upp maten! ;-)

Det blåser ordenligt idag...
Så, det blir att fördriva tiden inne! =S

Trollen har tagit sovmorron idag... kvart över åtta har jag klivit upp, först av alla! Sen kom pappan... nummer tre var stumpan!!! Det är första gången det inträffar... att Edvin sover längst av oss alla (o att mamman kliver upp först)! Fast, då somnade de sent igår... stumpan sov på soffan en stund, o var vaken till nästan 23!

I förrgår var de så otroligt rara o somnade strax efter sju... tack o lov, för jag var upptagen i telefon i över två timmar! Har ju engagerat mig seriöst i bretonklubben... o då var det himla tur att trollen sov som stockar hela tiden! Hade inte varit kul att ha två gaphalsar i bakgrunden när man ska notera vad som sägs i ett telefonmöte!
Ibland funkar allt så välsmort... så man undrar, VAD händer för katastrof härnäst (det ska ju vara balans på allt... gott som ont!).

Så idag tänkte jag att inte något av busfröna ska sova!
För, i morron ska vi stå redo att starta o vara radio-aktiva klockan 8:30 (ÅTTA och trettio!)
Tror att vi ökar på statistiken rätt rejält... Till fjolårets tretton personer ökar ju jag, Anna, Edith o Edvin på antalet rejält, statistiskt sett! =D
Men, vi ska upp o iväg också... vi är inte där än! =) Mycket kan hända på få timmar med troll! Så några av dagens timmar fördrivna utomhus hade inte suttit helt fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0