JA! JA! JA!

Så bra o rätt vinnare så det är bara att bocka o buga!
Fantastiskt härlig låt...
Idag måste det vara ofattbart kul att vara norrman!
Och, låten... vill bara höra den... om o om igen!

Sen så här med Europas dom över vår operapopsbidrag, ringande i öronen... 21:a plats? Så tror jag i alla fall att "Hope and glory" men Måns hade funkat mycket, mycket bättre...

Finland sist??? Fy skäms röstare! Nå, det var ju en sån låt som jag verkligen gillade (o inte funkade så bra live) så självklart ska väl inga andra gilla den! Men sist???
Nä.... SIST skulle Storbritannien ha kommit! Fy vad uselt... jag rös!
Och Grekland??? Giv mig styrka! Nästa år ska jag ställa upp o leka Britney Spears... det blir nog lika uselt! Spanien... kräkvarning i min värld!

Jag gillade däremot "Balkangirls - like to party"!  =) o Bosnien....

Och, nästa år... på finalen...
HAHA! Pappan har lovat... vi ska dit! Han ska nula sig upp på scen o sjunga! ;-)
Igår var han styv i korken o pratade om mankinis också...

Näpp... Nu är frukosten uppäten, tredje kaffekoppen urdrucken, pappan har parkerat släpet på lagom avstånd från klyven så nu väntar resten av mormors vedhög på klyvning! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0