"Jag vill också ha...

Blåa ögon!"
Så sa stumpan när hon såg mig stå framför toalettspegeln o smeta på mascara!
Så, jag var ju tvungen... ge henne lite blå o lila ögonskugga!
Jag äger faktiskt ett två-pack med just dessa färger! Följde antagligen med nån tidning, för garanterat har jag inte gått på Centrum o köpt mig en blå+lila ögonskugga! =D
Jag som så sällan använder mascara så när det väl händer så garanterat har jag gnuggat ut den innan kvällen är slut för jag glömmer ju bort att jag har mascara på!!!

Men, stumpan blev så glad när hon själv fick se sig i spegeln med lite läckert blått på ögonlocken! Så då kom ju herrn o ville han också... gav honom lite blått, han sprang till spegeln, kom tillbaka lite besviken "Det finns ju inget!" så, då smetade jag på lite rejälare av både det blå o det lila... DÅ såg han, o då stod han o såg sur ut i spegeln, smetade bort det snarast o fortsatte att snörpa på munnen!

Pappan for o cykla en sväng... själv sitter jag o aktar mig för troll...
Jag frös så pass mycket efter duschen så jag iddes inte vara lättklädd längre... har ju dragit mig in i det sista att ta på mig kläderna av nån lustig anledning... men, nu var jag tvungen!
Så, jag försöker hålla mig så långt från kladdiga troll (som äter middag just nu) som möjligt!!! Inte det lättaste... =S
Stumpan blev lika imponerad över mina nylonstrumpor idag som igår! Hon kom o strök mig på foten o lät hyggligt imponerad när hon sa: "Åååh, va fint!"

Nä, så fort nu pappan kommer så pyser jag iväg...
Får väl sitta på biblioteket tills klockan blir sju!
Där blir man inte nedkladdad i alla fall! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0