Morron... igen!

Det är egentligen sjukt hur vansinnigt fort tiden rusar iväg!

Gårdagen bara rafsade iväg, "tjoff" sa det!
Spinningen gick bra... Kul att Frida ville testa! Hoppas att det gick bra... o Lasse såg lite lätt ansträngd ut... Hehe... men, han stod på benen när jag for så, det gick nog bra! =D
För, jag smet iväg lite tidigare... Igår var ju första "riktiga" spinningpasset i nybörjarkursen! Tidigare har vi ju kört lite lättare, kortare spinning o smygit igång med core-träningen, men... igår var det väl full core också!
Jag tjatade mig till "plankan"!
Och snälla Lillan ändrade lite i programmet så jag skulle hinna med den... sen smet jag! =)

Så, här ser man vad en vår med spinning kan göra!!!
19:e passet igår... Det första passet (och det andra) resulterade ju i sån vansinnig träningsvärk som höll i sig i nästan en vecka!!!
Plankan
... den hatade - den älskade...
Pass ett... det var inte många sekunder jag fixade att göra plankan! Nu orkar jag den hyfsat bra! Från att jag avskydde plankan pass ett har jag gått till att älska den!! =D
Det är det som är så fantastiskt med denna spinning/core det gav resultat!
Och, det gick fort!

Nu är det bara två gånger kvar av nybörjargruppen... och visst fortsätter väl Kypasarna med vanliga pass?!!!?
Jag ska minsann peppa!

Jag hade ju spekerinspelning igår!
Och, då var den där regissören med och instruerade... och det var verkligen nyttigt!
Själva inspelningen gick ganska fort, trots att det var riktigt mycket o krånglig text, det såg jag på klockan när jag kom hem... men, det kändes som om det tog evigheter! Jag var så trött i skallen efteråt så oj voj! Men, om de nu inte ljög alltför friskt så funkade det jättebra! Regissören var toppennöjd! =D
Egentligen hade jag velat gå på föreläsningen på Hotellet idag... men, den börjar 9:30 o pappan har inte kommit från jobbet än... så, kanske en annan gång! Men, det hade varit verkligen intressant... mycket nyttigt att lära sig om Kommunikation & Kroppsspråk!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Cattie, jag var på föreläsningen; "Kommunikation & Kroppsspråk", igår, och det var intressant och givande. Hörde att du varit mycket duktig på speakerinspelningen av regissören och hans assitent. Visst är det kul? Att man kan säga ord med olika betoning på så många olika sätt, och kanske få en helt annan betydelse och innebörd. Själv har jag varit med i några av de filmer du "speakat" till. Nå, det kommer väl fler chanser till föreläsning med Jerker Swande, hoppas att du kan komma då. Åh, vad gott med surströmming. Nu rinner snålvattnet...det var säkert gott, riktigt gott...suck..Nå, vi hörs och syns, kram från Madde, Boheden.

2009-05-13 @ 05:27:36
URL: http://linablondina.blogg.se/
Postat av: Catherine

Vad kul att höra, Madde! =D



Och den där strömmingen VAR god!!!

Sen hade vi det så otroligt mysigt där vi satt i stugan, kaffet kokades i den öppna spisen som spred underbar värme, ljus och ljud!

2009-05-13 @ 08:58:13
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0