Ny räfsa!

Det känns i mina händer!
Den gamla, med halva räfshuvudet borta (Edvin fixade nästan genast då den var ny!) har jag nött in i mina händer så där fick jag inte tillstymmelse till skavsår! Men, nu fixade pappan en ny Fiskars igår... för övrigt den absolut bästa räfsan, väl värd vartenda öre!
För den räfsar ordentligt o rejält! Effektiv o bra! Men, trots att det är en likadan så är den väl annorlunda för på båda händerna har jag fått skavsår! =S

Jag o trollen gick bort till mormor o hjälpte henne lite med räfsningen på morron!
Pappan har varit o vräkt i sig tårta!
Johan fyller år idag... jag är så sugen på tårta, jag också! ;-)
Efter kvällens "riktiga" spinningpass så ska jag med gott samvete vräka i mig nåt gräddigt o gott!

Nä hä...
Nu ska jag gå ut o räfsa lite till, här ute... Ont ska med ont fördrivas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0