På Edvins begäran...

Han sken upp som en sol när han såg bilden på sig själv med JohnDeere-traktorn...
Genast började han efterlysa bilderna med "Monstertruckarna som jag hade på Ediths släp!" o så visade han med händerna en hög trave...


Så, här är bilder....

Här kan man snacka om MONSTER-TRANSPORT!

(undrar just vad polisen skulle säga om man mötte dem)

Ja.... o så lite MONSTERTRUCK-MUSIK


Edvin (o Edith också) släpper ALLT o kommer rusande när första takten av "Bad to the boone" ljuder....

Kommentarer
Postat av: Petra

Killar å traktorer... det är någonting speciellt. Jag har lärt mig massor om dem sedan L föddes. Hade tidigare ingen aning om att det fanns SÅ många olika märken, utan för mig var en traktor.. ja, en traktor!



Underbar bild på Trollen i pyjamas. Ser att ni också håller på att "bygga ut". Lekstuga finns på vår agenda oxå -så småningom,

jag ville ha en när jag var liten, men fick aldrig nån :-( :-(



GRATTIS på mors dag i efterskott. Önskar att jag oxå hade en sån kalender.

Och hej då GI, å du vet väl att det ingen ser att du äter, det räknas heller inte ... :-)



Såg om Radioaktiv, hade gärna varit den 14:e, men kan ju inte då. Attans. Håller med om att 13 var skamligt, men jag kan inte minnas att jag såg nåt om det förra året. Eller så har jag förträngt.



Må bäst,

kram P

2009-05-27 @ 21:49:53
URL: http://villanoystu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0