Mäkta imponerad!

Herrn... såg ut genom fönstret på morron o vrålade: "SNÖÖÖÖÖÖÖ!!!"
och, det låg ett litet tunnt lager vit snö på marken... =D
Han längtar!!!

Stumpan tyckte synd om katten där han låg på soffan - antagligen skakande av köld (182,4 cm från kaminen ungefär) för hon hade bäddat ner honom ordentligt!
Med både hundarnas trasmatta o en bit krossad plysch!

Att småflickor gillar att bädda om o in allt möjligt är ju inte nå konstigt... men, att katten ligger kvar!!! Lääääänge o väl, tills nån hund stormade upp honom, låg han där o sov! =S


Såååå söööönt!

Nä, nu ska jag borsta tänderna o krypa till kojs...
Har haft en dag med mycket pyssel att göra!
Pyssel som stumpan gärna är med på, som kanske mamman inte uppskattar!
Det har varit ovanligt rara o snälla troll, tills det började bli kväll! Då blev det garn-race med allt möjligt o omöjligt svammel som de helst inte ska röra!
Så, sista timmarna har varit lite kaotiska!
Prova att vispa maräng över sjudande vattenbad o spritsa ut på bakpapper med en härjande ungskock!!! Ibland undrar man om det verkligen bara är två stycken!?

Sen strax före sju har de fått gå upp o lägga sig o se på tv... Edvin slocknade ju som vanligt nästan direkt! Men, den raraste stumpan hade ju sovit ett bra tag på soffan tidigare, så i hennes JohnBlund-stund bet inte sömnsanden alls! Hon har härjat... tills NU!
Så, nu ska jag bara ge hundarna en kvällspinkpromenad, så går jag o kragar jag också!

I morron blir det en Luleå-sväng... 
Jag o stumpan ska vara chaufförer!
Edvin ville inte följa med när vi frågade om han vill komma med o prova kläder i Luleå! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0