Tänk att man är så naiv!

Jag har varit med om det förr o lika förvånad o bestört blev jag då!

En gång för ganska många år sen var jag i badhuset...
Min jacka med börsen i innerfickan hängde i omklädningsrummet o i börsen hade jag tre hundringar, som var borta när jag badat klart!
Det var några "småtjejjer" som flamsade runt där o närmsta "misstänkta" är ju dem...
Men, jag blev så förvånad!
Att nån går in i min jacka, o plånbok o norpar pengar! Själva grejjen var ju absurd!
Efter det så har jag inte lämnat några värdesaker i badhusets omklädningsrum...

Men... däremot i omklädningsrummet vid spinningen!!!
Och, så även nu i tisdags...

I min träningsväska har jag en mapp med lite jox som har med spinningpasset att göra plus annat komihåg-jox i pappersformat... sen har jag en cd-väska med skivorna till passet, lite annat småjox o så pengarna som folk som deltar på passet betalar till mig!

Igår skulle jag föra över september månads pengar till föreningens konto o då upptäcker jag ju att det saknas pengar!!! Återigen blir ju närmaste misstänkta tjejjerna som flamsade runt i omklädningsrummet innan spinningpasset, efter 18 i tisdags... jag hörde hur det sprangs i dörren mm medan jag var på toan!

Och, där helt öppet hade jag lämnat min väska, med cd-fodralet som tydligen låg o skrek: "Kom o rensa mig, sno pengar!!"
Förbannades jävla skit...
Och återigen blir jag så där förvånad!
VA? Nån går o gräver i MIN träningsväska...

Jag blir så skitförbannad o tur är väl att man inte kommer på nån så där med fingrarna i kakburken för då skulle det utdelas smisk! En rejäl omgång smisk!!! =(

Nå, nu vet jag ju inte exakt säkert att pengarna försvann just då...
Men, det är på tisdagar det springer folk i omklädningsrummet!
Och, det är innan spinningpasset börjar 18:45 efteråt är det totalt öde i hela sporthallen...
Så, nån tisdag här i september fick sig nån snorunge lite extra veckopengar!



Kanske man tränar upp Senna till blodtörstig vakthund... o så får han följa med!



Nå, jag får väl vara glad att mobilen inte smet iväg... o min egen börs med körkort o hela faderullan!

Pappan kommer snart... vädret är strålande o vi har talat om att åka till Kypas idag!
Så blir det nog...
Ask kan behöva få komma ut o röra på lurvet!

Kommentarer
Postat av: Birgitta på Kobbi

Du får helt klart ta med dej väskan in i spinningrummet, på toaletten och sen utanför duschen. Det är ingen nyhet att det försvinner grejer ur väskor och jackor på motionshallen, det gäller då i våran och i alla andra hallar. Det finns ingen respekt för vad som är ditt eller mitt numera.

Har förresten varit på ett extra pass i onsdags, men kommer aldrig göra om det. Två pass på två dagar.PUH!!!!!!

Tisdag gick kanonbra, men efter 25 min på onsdagen så trodde jag att jag skulle evigt DÖ. Johanna körde på och benen blev blytunga, kämpade igenom allt. Orkade knappt köra hem, med möda in i duschen, blev liggande på soffan. Somnade före halv9 och sov till halv 7 nästa morron. Totalt slut. Torsdagen började ganska bra, men eftermiddan blev en plåga. ONT överallt, främst i röven och ryggen. Livet känns tungt i denna stund

2009-10-01 @ 20:36:52
Postat av: Catherine

JA! Det är så du ska göra för att få träningsvärk!!! Kör hårt! =D

2009-10-01 @ 21:36:06
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0