Bullarna...

blev kanske nog så heta idag!!



Mitt i allt sätter brandlarmet igång!
Och, jag kan lova att det hördes - genom märg o ben tjöt det enerverande ljudet!
Så, jag gick in på kontoret, drog igen dörren o stoppade lurarna i öronen o poppade järnet med musik! DÅ stängdes oljudet ute...  Mitt i allt väller det in BRANDMÄN!!!

Då var jag ju tvungen att gå fråga dem: "Brinner det på riktigt?!?!"

Hur sjukt är inte det då???

Här går ett brandlarm o man stänger in sig o höjer volymen på mp3:n för att inte höra det!!!

Nu var det väl bara ett falsklarm... för det var ingen som reagerade utan alla stoppade i sina öronskydd o fortsatte med sitt!

Nå, i alla fall... det är lite som sagan om pojken o vargen... den gången det brinner på riktigt så lär man väl brinna inne! =S

Cykelturen var härlig på morron!
Pappan kom o hämtade cykeln när de passerade på väg mot Kypas för jag skulle ju hänga med arbetsfolket som slutade kl 16 dit, men... klockan började närma sig halv fyra o jag låååååångt ifrån färdig, så det blev ingen Kypassväng för mig! Och... då ångrade jag lite att cykeln åkte en fram o tillbaka till Kypas i onödan! Hade jag haft kvar den på bageriet så hade jag kommit mig hem tidigare, fast... det var himla trevligt o schysst av Stefan att jag fick lifta hem med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0