Secret mission...

Det är blir ett inlägg, så här bara för att skriva nåt!
Strax ska jag sätta mig med ett glas whiskey, en skål jordnötter o se Andra chansen!
Egentligen ids jag inte, för... mjä... Jag har en känsla av att jag blir lite besviken!

I morron ska jag utföra arbete utanför hemmet... helt utan troll o pappan!
Ett lite secret mission... så...
Jag missar sista rafflande dagen av BLOGG-DM...
Men, det blir säkert bra det också! =D

Jag ska åka vid sju, halvåtta på morron o är lite lur på att det blir så pass sent så jag stupar isäng... o av naturliga skäl kan jag ju inte ens lägga in ett ynkligt mobil-blogginlägg eftersom jag inte får den där mormors gamla härk till Ericsson att funka ens att mms:a med!

Nä...
Ha det gott...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0