Det kommer igen...

Straffet för att få sova på nätterna är en grinos på dagarna!!!
Anders o Edvin jonkade iväg åt Kypas på förmiddan... och jag hade stora planer på att städa bort julen!!!
Edith hade en annan åsikt om hur dan skulle fördrivas... piplisa... majaloppan ville inte vara själv en sekund! Annars kan hon sitta o krypa omkring på golvet i timmar utan att gnälla... idag passade ingenting! Bara famnen!!! Jag har testat "allt"... mat, tuttslurk, leka med grejer men nä... hon skulle inte vara själv! Gissa hur lätt det är o plocka ner jultomtar o ljusstakar med en nästan tiokilosditto på ena höften! Jag gav upp... gick upp o satte mig med GFK, är med i en panel så jag redovisar matinköpen, antagligen så att företagen kan skaffa sig mer koll på oss konsumenter så dom kan göra effektivare reklam o få oss o köpa mer onödiga grejer!!! Men, det är lite kul faktiskt... =D Och så skrapar man ihop massa poäng som man kan lösa in i en hel massa olika prylar! Allt från designade husgeråd till LCD-tv eller surroundljud! Börjar ha poäng nu så det blir nå skoj snart... =)
Edith var inte nöjd så länge med att sitta i famnen... en liten stund höll hon humöret upp genom att krypa omkring o sabotera o dra i alla sladdar hon kom åt... men, sen blev det grin så jag testade med en tuttslurk till o så somnade hon på sängen... så, här sitter jag... törs inte gå ner o lämna henne ensam o törs inte heller lyfta över henne i spjälsängen för då vaknar hon direkt! Har i alla fall konstaterat att julgrejerna lär hänga kvar till imorn!

Kommentarer
Postat av: Linda, Oscar & Lucas

Vi besökte också BVC förra veckan och håller också på med en skrivelse ang. flytten!!!
Oscar är mkt imponerd av Edvins Racer-säng.
Hälsn. Linda, Oscar å Lucas

2008-01-14 @ 08:53:06
URL: http://www.flexis77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0