Förlåt, jag vet...

det är mitt fel!

Den här ekonomiska krisen...
Mineralpriserna har störtdykt så nu blir det väl ingen gruva i Pajala!!!
Och, det är tack vare mig!
Va sjutton skulle jag börja fundera o fantisera om att hitta nån häftig mineralfyndighet!!!

Men... det kan inte hjälpas, jag tycker att stenar är spännande o kan inte låta bli att gå o kika efter dom när jag är ute i skogen!

Den här tex...
Måste ju innehålla nån mineral som ärgar o blir grön!!!

Spännande sten... Koppar?!

Men... jag lovar!
Jag ska handlöst sluta fantisera om att bli mineraljägare o hitta en "guldgruva"...
så världsekonomin har en sportslig chans i alla fall!!!

Trollen vaknade tidigt...
Stumpan somnade sent... suck...
Eller sent, hon somnade tidigt o så vaknade hon igen... efter en timmes sömn, vid 20-tiden! Sen höll hon låda tills jag gick o la mig... stöp i säng vid 22:50 tiden... o vaknade på morron lika hängig som igår! Nu har förkylningen verkligen tagit mina lungor! Och ork!!!
Suck... nå nu kommer ju pappan alldeles strax... lite avlösning... han är ju pigg, alert o utvilad efter ett dygns jobb!

Kommentarer
Postat av: Diana

Vad tycker du om de senaste bilderna i min blogg? ;D

puss!

2008-10-24 @ 09:59:20
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Diana

hahah, jaa eller hur, man tänker alltid att jaaa, om tio minuter MÅSTE jag börja plugga.. eller om 20.. eller 30.. eller aldrig xD hahah

men tack ändå! :D

2008-10-24 @ 11:44:14
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0