Hollywood nästa! =D

En intensiv dag, igen!
Jag har väl surrat om det förr... jag har ju varit speaker i en serie med utbildningsfilmer...
Idag skulle jag vara statist också!
Klockan tre på eftermiddan skulle vi starta o jag hade fem repliker... fem enkla frågor!
Så, jag var ju helt övertygad om att jag galant skulle hinna till spinningen klockan 19...
Packade min väska o pep iväg mot Bränna!
De där fem replikerna blev betydligt fler!!!
Och när klockan började närma sig tio över sju gav jag upp hoppet om att alls hinna till nån träning... hade ju hoppats på att hinna med coren ialla fall... men, icket... klockan var nästan åtta innan vi var klara!

Men, det var faktiskt skitkul!!!
Så, nu är det Hollywood nästa! HAHAHA!
Jag kände mig som en annan dramaqueen där jag struttade runt i höga klackar, jeans o vårdpersonaltröja! Skulle föreställa ett vårdbiträde som pratade med ett par patienter!
Och, jag har premiärhaft min LaRedoute-byxor!
Så nu är dom också med på "film"!!!
Jag som inte ens trodde jag skulle synas...

Och riktigt intressant att se hur det verkligen går till på andra sidan kameran!!!
Med en regissör o hela köret!
Det var så sjukt att sitta o titta in i örat på en person, nicka deltagande när jag ställde min fråga! Eller stirra in i en punkt på kameran... o låtsas att man tittade på personen som berättade en gripande berättelse om sitt liv, nicka och ge en deltagande kommentar!
Eller sitta o glo in i en toalettdörr!!! På filmen ser det ut som om vi tittar varandra i ögonen!
Det ska bli spännande att se det "färdiga" resultatet!

Häpp...
Skulle väl inte tro att man kommer längre som skådis än i inlägget nedan!
Som kattplågare med en Furminator! HAHA!
Men, som sagt... det var skitkul...
Och, lite, lite grämer jag mig att jag missade spinningen... men, det var en engångsföreteelse!!!

Ja... Katten!!!
Vi har faktistk bara en!!!
Och, han har faktiskt hår kvar!!!
Och, jag är så förundrad över den där effektiva borsten!!!

här på E-Bay hittade jag min Furminator!
furminator.com

Nä...
Nu ska jag gå o se LOST!
Hinner inte kolla alla stavfel... dom fixar jag till i morn!

Kommentarer
Postat av: Anna

Synd att du inte hann till spinningen, själv orkade jag till 95% med hela passet, det var bara i slutet på någon omgång av 3:an som jag kurkade!!!! Så jag är jättestolt över mig själv, hade jag inte orkat så mycket som jag nu gjorde vete katten om jag hade fortsatt! Men nu ser jag fram emot måndagens pass!!! =D

2009-04-22 @ 18:07:26
Postat av: Catherine

Men va kul!!!

Åhh vad glad jag blir!!!

Toppen!

2009-04-22 @ 23:07:21
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0