Torkväder

Det är flera dar sen jag tvättade o hängde upp ett gäng rosa kläder...
Där har de hängt...
Väderprognoserna jag kikade på visade "lite regnigt i morron" men sen tornade ett gäng solar upp sig flera dar i rad! Blev det så??? Nja, regnet dan därpå efter att jag hängt upp tvätten, ja, det kom! Men, dom där solarna har lyst med sin frånvaro! Nu börjar jag nästan misströsta, ska jag behöva ta in kläderna o snöra dem i torktumlarn???

Det droppar - från hängrännan och kläderna!

Fast nu anar jag lite, lite blå himmel som skymtar fram mellan alla tunga, gråa moln!
Och en tendens till solstrålar visar sig! =D Kanske stumpan får sina kläder torra till sist!

Vi har precis avslutat frukost...
Rökt röding, tunnbröd o flingor!
En sak är då säker... jag ljög definitivt inte igår när jag sa att fisken är såååå god!
.
.
.
09:19


Nå, kanske det torkar i alla fall...



=D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0