Tröstpris?

Solen strålar från en klarblå himmel... det är några minusgrader! Har varit det hela natten - alltså är det skare! =) Idag blir det nog en härlig dag...
Trollen är rätt nöjda (läs slåss inte alltför mycket) med sina sysslor... Edvin har under högljudda protester snott Ediths bobbycar! Hon ville ha den, det är hennes... men, han tog den! Nå, hon fogade sig... o nu sitter hon o pysslar i ett köksskåp!
Nyss satt hon här bredvid mig o sjöng "Imse vimse spindel"!
Hon är helt otroligt duktig på att sjunga! =D
Men, att hon inte får ha sin bobbycar ifred blir jag liiiite halvgrinig över!
Det blir nog lite krig...  =(

Satt o kikade runt lite bland bloggar jag följer...
och så hamnade jag på NSD!


Nu är det en och en halv månad sen "blogg-tävlingen" slutade...
Jag vann ju inte... Buääähääää!!!
Och jag har varit sååååå ledsen... ;-) det enda som hållit uppe andan har varit den spända förväntan på TRÖSTPRISET!!! Men... det är bara att fortsätta att grina o misströsta... för inte fasen har det synts till nåt tröstpris!!!

Undrar om de andra förlorarna har fått sin tröst?
Undrar om vinnaren har fått sin mobil?

Är det inte lite dåligt?
En keps som det står NSD på, eller vad nu tröstpriset kan vara... ska väl inte ta mer än sju veckor att få iväg!?

Näpp...
Nu har perkulatorn bubblat klart... en svart kopp kaffe ska få sätta igång mina livsandar!
Det ryktades om surströmming idag....
Mmmmmm....

Kommentarer
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Har mailat dem i förrgår o frågat vad som hände. Inget svar...

2009-04-22 @ 06:50:35
URL: http://www.therre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0