Svettigt värre!

Ett till spinningpass avklarat!
Skitduktiga deltagare... helt outstanding!!!

Vi körde ett rejälp pass... tunga tramp i en lokal som var hotter than hell!
Svetten dröp! Det rann efter mina armar... och, en blick på deltagarna sa mig att det inte bara var jag som svettades! Trots att fönstret stod öppet, fläkten flåsade på högsta fart så var det så otroligt varmt!!!
När jag startade fläkten, en vanlig bordsfläkt som står på golvet, protesterade pappan: "Men, nu får vi ju motvind dessutom!" ;-)

Det är varmt överhuvudtaget ikväll... kvalmigt o fuktigt!
Igår satte vi oss på stugbron o eldade... jag o pappan... grillade falukorv, sörplade i oss lite rödvin o bara njöt av tillvaron! Ikväll skulle man nog få ta på sig regnkläder, för det är så fuktigt i luften!

Nä, nu ska jag fortsätta surfa efter klänningar!
Hur många olika sorter finns det inte???
Tur att min egen redan hänger i garderoben... eller ligger i sin påse, den är på tok för lång för att kunna hänga... men, det är ju fler klänningar som ska hittas! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0