Stum stod hon och tittade...

ett bra tag!
Bara såg på det så totalt förvandlade vardagsrummet!
Tänk vad tre små hyllor för 69:-/styck kan göra skillnad!

Stumpan tittade o så kläckte hon ur sig: "Borta!"

Sen dök hon på korgen med bondgårds-plastdjur o började "klopetikloppa" och säga vad det var hon höll i handen för stunden... "hätt, hunn, kaat, giiis, pippi, kooo!"

Det är ju bara det där med dom hjälpsamma "odoggsen"!
En plastkatt plockade jag ur Sennas käft o upplyste honom med djupa morr från tårna vad jag tycker om hundar som tuggar sönder leksaker!!!

Under dagen ska jag försöka, det är inte det lättaste med en såååå hjälpsam stumpa, men jag ska försöka sortera o greja till bland hyllor o lådor så det blir enkelt o smidigt att hålla ordning på grejerna!
Och, så ska jag plocka fram några av Edvins saknade favorittraktorer... så den här förvandlingen bli en positiv upplevelse! =)

Sen kommer Anna o Lasse! =)
Dom skulle köpa med sig pizza...
Vilken lyxdag! Trevligt sällskap o så slipper jag både spisen o disk... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0