Edvin "youtubar"

Edvin ville se på skogsmaskiner Youtube...
Starta Youtube får man göra... 
Sen blir man bortkommenderad med orden: "Jag ska, själv - GÅ!"
lite senare hör jag hur musiken poppar fram, fragment ur texten ...när jag var liten... mamman tjatar... nådde mina öron, sneglar in på herrn där han sitter o diggar för fullt o sjunger med till detta klipp:



Jag filmade lite med kameran... han kommer att hata mig när han är fjorton!
Men, den dan han är trettiofyra kommer han att älska att se sig själv sitta o digga till John Deere-traktorerna sjungande för full hals! =D

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Sitter här och flinar när jag hör låten och ser filmen. Helt typiskt killar att älska.

Min yngsta son Petter bodde framför datorn och såg på SKOTRAR,SKOTRAR och SKOTRAR, alla färger och former, på snö och gärna såna som flög. Han skrev ut hundratals med skotrar från blocket och skotersidor, jag var stor konsument på datapapper. Hans rum var var fullkomligt dränkt med bilder och info om skotrar.

Gudskelov att den manin gick över...

2009-07-11 @ 17:47:09
Postat av: Catherine

hehe... Pontus var likadan!

Blocket o skriva ut! Jag slet mitt hår... ;-)

Och sannare än det sagts är inte möjligt...

"Det enda som skiljer stora pojkar från små är priset på deras leksaker!"

2009-07-11 @ 21:47:54
URL: http://cv69.blogg.se/
Postat av: Faster Lisa

Släng ut filmen du filmat :D

2009-07-12 @ 01:39:28
URL: http://lisautanz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0