Omkörd...

av en trollslända!!!
=D

Lite lustigt att vi måste slåss om cykeln, jag o pappan!
Jag cyklade till Bränna på morron, pappan slutade sitt första arbetsdygn kl 9 på morron... kom med bilen till mig o snodde cykeln! Nå, jag ska väl inte vara snål om tramp-tillfällena... han måste få nån mil i fötterna han också! Och idag passade det bra med denna, lite snabbare, ordning på transporterna för vi for till Svartbyn på födelsedagskalas så snart vi ätit middag! Gott o trevligt! =D

På lunchen åkte jag in till Bränna... och när jag kör så sakta ut från bageriets parkering ser jag en trollslända i ögonvrån... den jäkeln lägger i en högre växel o kör om mig!!!
Det kändes så sjukt där vi kom, sida vid sida... jag med Suzukin o så en trollslända som kör om...

Nå nä... nu ska jag göra den vanliga nät-vandringen... måste kolla lite nyhets-siter!
Olyckor o jordskalv har det surrats om hela dan på radion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0