Och hela denna dag ska jag klara av... JA! (aj)

Skrivet den 7 februari 2009 kl 08:55

VIlket vansinne...

Hur kan man vara så urbota dum att man utsätter sig för detta???

Nu snackar jag träningsvärk... ren, skär helvetesträningsvärk!

 

Pappan har precis gett sig iväg för det sista arbetsdygnet, sen blir det en dryg vecka ledigt. =)

Och, jag hade tänkt överleva denna dag, på något sätt... med trollen, helst ska dom väl inte behöva lära sig hela min arsenal av svordomar heller!

Hundarna lär väl också få sig ex antal skopor...

 

Jag var tvungen att BACKA ner för trappan, från sovrummet... sen var det ju morronpinkandet som blev nästa moment!

Att sätta sig ner på en toalettstol med lår/benmuskler som vrålar av smärta, stelhet o ovilja... är INTE behagligt!!!

En helvetsträningsvärk som inte är av denna världen!!!

 

Och, helt av egen fri vilja har jag utsatt mig för det här... måste verkligen kolla hur det står till med sifferkombinationen när det gäller mitt IQ, just nu känns det som om det inte behövs nån kombination... siffran lär vara entalig!

 

Men, till nästa torsdag lär träningsvärken vara borta, det är ju dag två idag!

Och, jag lär sitta där... med endorfinerna pumpandes i kroppen o bara njuta... o (ja, jo, jag vet att jag kommer att gnälla också... så PLÅGAS ska jag tillägga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0