"Jag känner en lukt...

...det luktar POPCORN!"
var det första herrn sa när han kom ner i köket på morron!
Och den lilla blodhunden hade så rätt så...
Mamman poppade sig en påse popcorn igår som hon fullkomligt bläste i sig i ett nafs!
Det är nog vad jag saknade mest under GI-perioden... POPCORN!
Jag har ju övergett GI-dieten nu! Det liksom bara gick inte att ge järnet på spinningen utan kolhydrater... det bara gick inte!
Ikväll är terminens SISTA spinningpass för mig... =(  Buuuhuuuäääää!

Men, om jag ska smygäta på kvällarna måste jag gömma spåren bättre... diska ur all disk som kan skvallra, elda upp popcornspåsen, vädra... antagligen torka ur mikron också! För tom med jag kände popcornlukten i den när vällingen mikrades! =)

Storstädningen igår...
Ja, det kom ju fram en hel del leksaker som varit borta ett bra tag!
Edvin började genast på morron att leka!
Hans John Deere-traktor med band var mycket intressant!
Ediths bil med släpvagn (som var en hästtransport) gjorde han om igår till timmertransport! Och idag lastade han fyra monstertrucks på varann därpå... =)


"Var är Ediths timmervagn?"



Sen måste jag uppmana lite...

Max-puls:

Tretton personer... Va???

Nog för att Överkalix är en blödande kommun som håller på att försvinna... men, lite fler än ynka tretton (13 !!!) människor ska väl ändå lyckas ta sig ut på en fem kilometer lång (KORT) promenad!!!

Kommentarer
Postat av: Madde Fornelid

Jo tjena Cattie, jag var MED ifjol och var radioaktiv. Vi var en liten skara....men vi som promenerade tog i ordentligt. Vi hörs och syns! Kram, Madde opa Bohain.

2009-05-27 @ 10:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0