Det är ju faktiskt...

SEPTEMBER!!!
Den tredje till och med...
Det är varmt...

Trollen sov på soffan när jag kom hem (!)
Mormor kör slut på dem! ;-)

Och, de fortsatte att sova ett bra tag... själv glufsade jag i mig lite lax, kvar från lunchen, o färsk potatis till! Finns det nå godare?
Så när då de rara små barnen behagade vakna gjorde vi i ordning lite varma mackor! Då började himlen bli otroligt lustig i färgerna!
Från norr drog det in ett sånt gult ljus/moln så det var nästan obehagligt! Ett tag trodde jag det skulle bli åska (varmt!) men, det gula försvann o ersattes av rosa nyanser!
Tom Edvin reagerade på molnen o himlen där han satt vid bordet med sin varma macka!

Nu är ju färgerna på bilderna kanske inte exakt som det var i verkligheten men, man ser vilket färgskådespel det var!



Nu sover de raraste små...
Själv har jag suttit en stund med det där förbaskade bouncing balls - vilket vansinne!!!
37400 maxpoäng ikväll!!!

Och trött är jag! =(
Så, nu skiter jag i resten o går upp o snör mig! =D

Kommentarer
Postat av: Lillan

ja, visst var det vackert på himlen igår. Själv satt jag på ett föräldramöte - med fönsterutsikt mot älven/Ängesån. Så otroligt vackert det är här uppe!

Kanske du skulle ta ett morgon-spinningpass? Det har vi haft och efterfrågan har funnits...

2009-09-03 @ 10:01:37
Postat av: Catherine

Ja! Vilken idé!

Ett tidigt pass... kanske sex, sju nångång!

Måste allvarligt överväga det! =D

2009-09-03 @ 17:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0