1:a December... Nu lever chokladkalendern farligt!!!

Och... det är väl mest mamman som måste hålla fingrarna i styr o låta barnen få ha dom ifred... :-O
Vilken tur Edvin har i år!!! Han får ju hjälpa Edith med hennes kalender... Men nästa år!!! DÅ... blir det slagsmål om dom skulle jag tro! =)
Adventskalender nr 1

Idag har det varit superhärligt väder! Edith tog sig en sjusovarmorgon så jag passade på att ta på mig skidorna o sela på Ask för första gången! Och, han älskade det lika mycket som jag! Trodde att det skulle bli lite tjorvigt med fegisen men icke... han pinnade på som värsta huskyn! Men en sak är säker... JAG kommer att få träningsvärk!!! Kände redan innan vi var hemma hur det kokade av träningsvärk i ljumskarna... suck, snacka om otränad... men, det var sååååå himla härligt!
Vintern är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0