Ännu en dag...

Tiden går fort... vojvoj...
Idag har det varit en så lugn o skön dag... kallt som f-n! Men, vi har bara grejat på inomhus... Edith skulle frysa ihjäl om hon behövde gå ut... Edvin skulle väl fundera på att ta på långärmad tröja! Dom är som natt o dag... liksom jag o Anders... när jag ligger med täckbyxor under duntäcket sitter han i t-shirt!!! Men, då gillar inte myggen frusna människor... o det stämmer! Om jag, Edvin o Anders står bredvid varandra o det kommer 50 mygg så far 35 myggor till Edvin, 14 mygg käkar av Anders o en myggkrake gör ett försök att äta av mig... inte för att jag klagar! =)
Tänk mygg..... IIIiiiiiIIIiiiiiIII
I morgon måste man upp tidigt... Ska vara radiogransambassadör!!! Strax efter sju på morron ska jag försöka förklara för norrbottenradions lyssnare varför man vill ha en radiogran!!!! Ja ja...
Och även småänglarna ska upp i morn för jag tänkte att vi skulle ta oss till öppis en sväng...
och handla o lite sånt smått o gott!
En o annan julklapp måste införskaffas... Fast Edith får inga fler!! Hennes julklappar har jag hittat för läääänge sen!! Och, ni tror väl inte att det har med hästar att göra??? Hahaha...
Idag har Edith suttit helt själv en lång stund o lekt... med traktorer...
Hon börjar bli stor!! Hjälp!!!
Där ser du Emma!!! Hon hinner säkert börja gå innan du är hemma från Australien!!!
Ditto sitter själv

Kommentarer
Postat av: Emma H

Ojoj, men det ar bara 90 dagar tills jag kommer hem, Edith kan val bara ta en liten paus fran vaxandet!!!:) Hmmm...ska du tala om varfor man vill ha en radiogran...nja...det later ut knepigt. Men du far tala om sen hur det gick! Det gar val alltid att lura nan!!haha..

pussa & krama sotisarna fran mig!

2007-12-12 @ 06:27:22
URL: http://www.getjealous.com/kypasemma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0