Hmmm... farmor tror att det kommer bli måååånga inlägg med barnbarns-hyss?!

Vad kan få henne att tro det??? =S
Hehe...
Tatuerad lillasyster

Edvin gör väl aaaaaldrig nå hyss????????
Nå, idag har han bara hunnit tatuera lillasyster med bläckpenna i pannan... nå, det blev ju rätt snyggt! ;-) Liknar ett kinsesiskt tecken (borde ge mig ut på nätjakt o hitta vilket!)
På eftermiddan somnade han på sin älskade soffa till ljudet av sin favoritfilm... 1000 poäng till den som gissar rätt! Den handlar om hjul o fart... Jag vet... jättesvårt att gissa rätt, så jag skvallrar: BILAR (Cars)!
Den rullar konstant i dvd:n! Minst tre gånger per dag! Så fort tv:n är tyst kommer han o säger: Brrrm!
Det är bara att snöra igång filmen... sen kan han ju leka med annat samtidigt, men, den ska vara igång!
Nå, medans dom små änglarna sov middag, jo Edtih somnade också på eftermiddan, så passade jag på att snöra ihop en lussekattsdeg! =) Och, jag hann nästan helt klart innan det lilla monstret vaknade till o upptäckte vad jag sysslade med! Och, genast skulle hjälpa till!!! Varsågod... en plåt med en fem - sex färdiga katter blev ommodulerade o provsmakade... mycket provsmakade o omformade... den sista såg mer ut som det som Ask lämnade efter sig när han var valp... fast med russin i o knallgul!

ps. monster i samma mening som Edvin eller Edith är i positiv mening, jämför med tex. monstertruck! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0