Vad gjorde jag av tiden...

... innan Edith o Edvin fanns???
Visst... en o annan veckotidning läste jag, o löste korsorden i dom.. o sudokusarna... nu har det kommit två veckotidningar i brevlådan det senaste halvåret o jag har väl läst 32 sidor sammanlagt... så, Hemmets Journal fick sparken... nöjer med Allas... strävar efter att åtminstone hinna lösa fem av deras nio sudokun varje vecka... så känner jag mig så nöjd så! Samlar dom på hög o inbillar mig att jag ska hinna läsa dom "sen"!!!  =D
Den här dagen, som liksom alla andra, har bara runnit iväg...
ibland känns det som om man inte gör annat än diskar undan o det är hela tiden lika mycket odiskat på köksbänken! Det har varit så lugnt så idag... små änglarna har varit rara... men, å andra sidan är det ju inte kväll än!  ;-)
Kanske det blir några fler rader...

Kommentarer
Postat av: Linda, Oscar & Lucas

Känner igen vardagen =)
Vilka underbart fina bilder du fotograferat på barnen!
Ha en trevlig dag!
Hälsn. Linda & grabbarna på Tallvik.

2007-12-07 @ 09:24:32
URL: http://www.flexis77.blogg.se
Postat av: Tauno

Roligt att läsa om er vardag! Ni bor ju så långt borta (eller också är det vi...) så vi kan ju inte träffas ofta.
Hälsningar
Tauno

2007-12-07 @ 15:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0