En till idag... =)

Pappan var o dumpade en Edvin som strålade av lycka,
fast, i vanlig ordning var ju allt BLÄ!!! (pappan for till hällan för bastubad)
Men... lyckan lyste genom... han dök ner i sin ask med däck (från olika slaktade fordon) o satte igång o leka...
Samtidigt som han skulle käka en ostmacka o choklad... när jag såg honom sitta med en larv (elller vad det nu heter, bandet från nån traktor) o köra mönster i smöret harklade jag mig o snabbt som attan slet han, lite skamsen, bort larven från smöret o började stoppa den i munnen!! Antar att han missa lite där, hade väl egentligen tänkt stoppa macka i munnen!!! =)
Ja, Anna!!! Vilken guldklimp! Han är verkligen kul o härlig!! Gissa hur mycket jag ler med honom!!!

Vad jag egentligen skulle surra om som jag glömde igår var cykel o skor!

Premiärtur för både året o Ask med cykel igår! Det gick bra... o kändes skönt!!!
Fast, lite kyligt hann det bli på kvällskvisten...

Och skor...
Håhåhå... vilka sötisar...
Ja, jag vet... jag är en urusel mamma som faller för rosa hjärtan till stumpan o köper "fel" storlek till henne bara för att... Men, jag kunde bara inte motstå!!! Så vansinnigt rara o söta gympadojjor till stumpan, tyvärr var dom minsta i storleken 22... så dom är väl en dryg cenitmeter för stora... men, nånstans i mitt fåfänga sinne övertalade jag mig själv att hon går ju inte... o har säkert växt i dom till sommarn.... =D Det fanns ett par silvriga som var jättesöta dom också... i perfekt storlek...  men...men...
image201
Vill mamman att man ska va fin... får man väl lida pin!

Tack o lov var dom ju inte för små!! Hade varit värre!!!
Till Edvin lånade jag hem både stövlar o en blandning av gympadojjor o sandaler...
Stövlarna var som söta bilar o väldigt mycket blä!!! Men, konstaterade att 28 var nog lagomt mycket för stora så det ryms en socka i dom också! Och... nån extra millimeter som kanske foten växer till sommarn.... så, 27 får åka tillbaka till skoaffärn... sandal/gympisarna var också väldigt mycket BLÄ!!! Fast... när jag föreslog att Ditton skulle ta dom var det... NÄ, MIN!!! Så, som med mycket annat som är blä idag så kan det vara  oumbärligt om en vecka... så dom får stanna dom också... där lyckades jag pricka storleken riktigt bra... tjuvprovade medan han sov!!!
Följaktligen har han inte provat dom vad han vet om... men, så småningom så...

Usch... nu måste jag snöra mig en sväng... fick skitont i huvudet o det domnade under ögonen... mysko!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vicken söt mannekäng, undrar vad hon tänker,
kanske-- "Blir det bra så här" eller...
Ang fåglar så har väl dom ochså två ben!!!! alltså är väl den välkommen till doktorn

2008-04-18 @ 08:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0