Andra gången...

Har jag startat om datorn...
o så har det krossat ett fönster...
Det small till när det rasade ett ton snö från taket....
o resultatet blev det där! - - - >
så kul, så kul, så kul....

nu ger jag upp det här för i dag!

Det har börjat snöa också... o det blåser... o det rasar från taket så både hundar o människor hoppar upp i skräck!
Edvin sitter o bajsar... är lite lur på att också han drabbats av magsjukan som pappan kom hem med för en stund sen... inte hann han jobba många timmar inte!
Själv har jag ätit vitpeppar-korn, men i vanlig ordning så fort man hör talas om nån i ens närhet med magsjuka så börjar ju magen bubbla! Om man så bara pratat i telefon!

Men, jag har i alla fall skickat ett låååångt mail till vägverket...  o fixat o pysslat med en del andra grejjer... så, till fastrarna säger jag bara... det är kirrat! Klart! Fixat... bara att vänta på brevbärarn! ;-)
Och så skickade jag Pontus att posta avställningspappret till vägverket... han fick filma, grundligt hela förloppet... så, nu kan dom påstå vad som helst... en tsunami rev bort postlådan, ett ufo strålade bort postbussen... vad som... men, jag har i alla fall bevis att det ligger på brevlådan!!!

Glömde ju...
Edvins lycka denna morron:

Traktorn!!!
Jaaaa!!!
Skottar snö...
"Kolla Mamma, den har ett schaktblad!"
o hundarna var nog lika imponerade, dom också!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!! Tack för raderna i min GB...Har jag sytt ett patronbälte åt dig??? Har jag inget minne av..måste vara åldern..ha ha!! Men det låter ju bra att det fungerar än iaf. Önskar jag kunde vara rik så jag hade kunnat köpa mig en maskin då hade jag ju kunnat fixa massor av saker, bla sy mina egna handskar!! KRAM...tycker vi ska träffas när jag kommer ner nästa gång (som blir typ nästa vecka) blir några dagar över jul..

2008-12-16 @ 16:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0