Ganska lätt...

Trollen gav sig!
Nå, Edvin hade sin procedur med pinkande, snorande (han blir ju så ledsen när mamman morrar åt honom att han ska sova, så tårarna börjar trilla... o då "Vill ha papper från köket, jag har så blöta ögon!" nåt annat än papper från hushållsrullen i köket duger inte, toapapper? Ve o fasa!) o en hel del snurrande i sängen upp o ner med böcker o diverse så till sist lugnade han ner sig! Stumpan hade somnat för ett bra tag sen... o jag smet ner, gjorde upp eld o snörde på en thékopp som jag precis avlslutat medan jag suttit o slösat tid här framför datorn!

Sitter o slösurfar...
hamnade på en intressant sida...
Hur känner man igen en psykopat?
Det är ju bara att konstatera... Jag känner en psykopat!
Intressant läsning var det i alla fall!

Nä, nu ska jag gå o vika undan tvätten...
det har samlats ett ovanligt stort tvättberg... försökte börja några gånger under dan, men, så fort jag rör mig i närheten med en ynka tanke på att vika så kommer en stumpa glatt rusande o ska hjälpa till!
Ihhh! Vill inte ha hennes hjälp...
Så länge jag håller mig undan så låter också hon tvätten vara... men, så fort jag viker ihop två plagg o lägger dom ovanpå varann så är hon genast där o sliter tag i dom o viker, hon också... o så snör hon allt på golvet!

Så, nu när hon sover... fast, det är väl att ropa hej innan man kommit över bron... hon trampar säkert ner för trappan innan jag har hunnit trycka på knappen "Spara & publicer"!!!

I morron blir det "snipp-snipp"!!!
Så, nu är det färdigt med det promiskuösa levernet för kattherrn här i huset! HA!
Han har skvättat en gång till på granen...
HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Hannele

Hej du =)

Vi har det bara fint.

Läste om tösen och tvätten.

;ax han hör när man försiktigt coh nästan ljudlöst öppnar diskmaskinen för att sätta i eller ta ur disk. Vips så är han där och ska hänga i korgarna.

Så vi brukar ha en enorm hög med disk som kommer sig i maskinen på kvällen då lilleman sover

2008-12-30 @ 10:08:40
URL: http://henric-hannele.blogspot.com
Postat av: Eva R

Hej, måste säga att du har en härlig blogg :-) Är inne och "tjuv"läser lite då och då. Psykopat-länken var skrämmande, det passar så väl in på en viss person i min omgivning. Hoppas ni har de bra där nere efter "jannebacken" (vi kallar den fortfarande så, det började nog när vi var i 10-års åldern jag och Jenny:-) Alltså backen brevid Janne och Lisbeth...

God Jul och ett Gott Nytt År!

2008-12-30 @ 19:37:06
URL: http://ronn.blogg.se/
Postat av: Linda.

Snippar du hanhundar också?

Herrn i huset hänger lite löst, men han har inte börjat skvätta än.

Sonen mår bättre, men "lill inte" har vi dock kunna höra =)

Gott nytt år på er!!!

//Linda

2008-12-31 @ 00:45:11
URL: http://flexis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0