Haha.. inte bara MINA barn...

även andras UNGAR!!!
För... inte har dom väl tjuvkikat på Edith när dom gjorde den här reklamfilmen???

Willys reklamfilm!

och så den där med ungar som spiller ut vetemjöl!!!
Som hämtat från oss!!! =)
Har dom trollen som råmodeller?
Eller... FINNS det fler barn som är så här!?

Hoppet är inte helt ute! =D

Sen fundrar jag kring "blogg-vett" eller kanske det heter "blogg-etikett"!
Hur gör man egentligen...

Om man får en hälsning/kommentar på sin blogg...
Ska man skriva/hälsa tillbaka?

JAG tycker det är urkul med kommentarer...
men, jag vet inte riktigt om jag ska kommenterar tillbaka... skriva "svar" i nästa inlägg eller helt enkelt låta bli!
Hur gör man???
Vad är rätt o riktigt?

Om jag hälsar/kommenterar någon annans blogg/hemsida... ska jag kolla efter eventuella svar DÄR eller hoppas på svar/kommentar på min egen??

Dags för lite SIS-standard för bloggande!!! =D

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag säger bara en sak... fråga Greta om vad hon tycker om mjöl och barn i kombination :) Jag minns en gång då det var några småbarn hemma hos Greta. Johanna hade visst hittat en mjölpåse i skafferiet. Och Emma var inte sen med att "joina" henne... och det resulterade i två små barn vitare än snö :) Men jag minns inte riktigt hur allt gick till, men jag tror att Greta har bildbevis... så jag tror att WILLY:s reklam är inspirerad av Emma o Jonna :)

2008-12-01 @ 17:20:37
Postat av: Catherine

Haha... Ja, jag har hört talas om mjölkalaset hos Greta!!! Skulle vara spännande att se bildbeviset!

2008-12-01 @ 18:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0