Lite grus i ögonen...

Men, det är ju helt självförvållat...
Nå, lite trollens också!
Dom har en tendens att ha helt olika dygnsrytm!
Lite kanske det har att göra med det där äpplet o hur långt från trädet det faller...

I alla fall så kan Edvin börja gnälla om att få borsta tänderna redan vid 18-tiden på kvällarna o somna obehindrat före sju o så sova en hel lååååång natt, ända till klockan 5 - 6 i alla fall!
Medan den där stumpan ofta o gärna nattsuddar!!!
Och så var det igår också... fast, hon var inte igång så fasligt länge, strax efter 22 somnade hon... men, då har ju mamman verkligen fastnat för Facebook o har hur mycket som helst att göra där! Så, själv somnade jag väl... kanske två i natt... vet inte säkert...
Och, Edvin den rara vakande halv sju, tror jag... har lite luddiga minnen...

Fast NU är Stumpan trött!!!
Hon sov länge på morron o har inte sovit en blund på hela dan... men, jag vet hur det blir... hon stupar strax, sover ett par timmar SEN är stumpan pigg o kan härja hur mycket som helst, till halv två på natten!!!

Så, nu sitter dom med kvällsvälling o ser på PlayhouseDisney...
o strax ska det bli tandaborstning o nattinatt!

Så, gruset är ganska grovkornigt i mina ögon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0