Pappan försökte...

Pappan försökte slöa en stund i soffan så här en söndagsmorron...
"Sluta somna! Det är morron!" kommenderade Herr Edvin!
pappan retades litegrann: "Nä, nu ska jag sova!!!" och Edvin, han sprang ut till fönstret i hallen o "Kolla här ute, det ääär morron!"
Pappan flinade, klev upp... gick ut o tog in ved, gav rådjuren äpplen o satte i motorvärmarn i bilen med kommentaren: "Nu blev jag less det här LUGNET!" HAHAHA!
Han tyckte att Edith bara gick runt o gjorde jäkelskap!!!
Nä, allvarligt? Ditton?? Nänä, hon gör aaaaaldrig nåt bus!!!

Så, vi far väl o rallar nån sväng!

Solen skiner så otroligt fint på Vännäsberget!
Var tvungen att knäppa nåt kort...

Den där pricken...

lite nedan o till höger om mitten i bilden är en PAPPA!
Såg jag först inte... när pricken rörde sig o promenerade hitåt så såg jag...
AHA... pappan!
Rådjuren har sina äpplen därnere...

Kommentarer
Postat av: Fastrarna i Umeå

En liten fundering om övre bilden... Har ormarna hittat ett nytt hem eller har ni bara möblerat om i vardagsrummet??? Det slog oss att soffan står ju på ormarnas plats!!!

2008-12-07 @ 14:37:46
Postat av: Catherine

Nä, vi har möblerat om... så ormarna står på motsatta sidan, mycket bättre, öppnare o luftigare!

Vi fick ett nytt vardagsrum! =)

Tom mindre stökigt blev det... =S

Så, egentligen ryms ormarna rätt bra nu!

Men, då har jag på gång en toppenköpare... så, om det löser sig med transport o så, kanske dom flyttar till veckan... snyft

2008-12-07 @ 16:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0