Allvarligt?

En privat skylt???
HAHAHAHAHA
Ja, jag tyckte att den såg lite annorlunda ut...
Hehe...
Men, hur ids man låta tillverka en skylt o sätta upp själv?
Och, om man jag vore så känslig för "föroreningar" så skulle jag nog välja att bo lite längre bort från en så hårt trafikerad väg som E:10an!
Kanske också skaffa glasögon... så människan ser var den sätter fötterna!!! För, man kan ju kliva över hundskiten!
Nå, tur att jag inte hann börja "gorma" om det!! Tack farmor! Kram till alla!!
Och snälla Ann-britt... du kan väl viska i mitt öra... vem det kan vara! ;-) För nu är jag nyfiken så jag snart spricker!
I Bränna, ett hus omkring Konsum/Bolaget hade en egen tillverkad (handskriven) skylt om rastning förbjuden.. men, det är ju också en helt annan sak! Självklart plockar man upp skiten där o man låter inte hundarna pissa överallt!
Men, parkeringsskylten var väl tänkt för o fixa sig en privat p-plats! ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda, Oscar & Lucas

Att man orkar, göra egna "skit"skyltar?!
Den såg ju ut att vara ganska avancerad gjord.
Jag är så nyfiken vad det är för ras på din hund?!
Han var så söt på klippet med kärlekskatterna =).
Ha det bra i kaoset.
Linda

2008-02-13 @ 14:55:25
URL: http://www.flexis77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0