Ledig dag...

Skönt att bara vara ledig!!!
Edvin o Anders var ute o skottade på förmiddan!
Anders var iväg till ICA en sväng... =D Bara för att meddela om nya jobbet!!!
Sen åkte vi en sväng till åt "storstan"... jag håller på o ska beställa en gravsten o det finns ju hur många olika sorter som helst... o så ska den ju passa in i miljön, bredvid farmors gravsten, o jag kommer inte riktigt ihåg hur den ser ut... så, tanken var väl att åka o kika på den... Och, det gick ju jättabra i djupsnö o dessutom så är den ju bortplockad före begravningen... men, jag har hittat en som jag tycker är fin o ganska neutral...
Så, då passade vi också på att svänga förbi Bengan i Backstugan... vi hade ju lämnat kvar halva bohaget hos honom i lördags.... eller i alla fall hälften av det Ditton hade med... tur att vi kom ihåg att ta med HENNE när vi for!!! För hennes napp o filt blev kvar!!! Sen har resten av dan gått i lungt tempo... vi försökte se en film... lyxade till det o skulle ligga i sängen o se... HAHAHA!!! Jättelätt med två superbusiga goisar som studsade ikapp!!! Idag har dom båda varit busiga... Edith har verkligen försökt "surra" o prata med Edvin... o riktigt busat med honom! Dom hade nån slags dragkamp om reklambrevet som kom från ICA idag... Och, skrattade ljuvligt båda två!!! Kul när dom börjar vara syskon... Fast, dom lär väl slåss också så småningom!!!

Det är rätt tomt på kattfronten nu... igår hämtade dom Pippi... blir lite intressant o se om det blir nå kattungar! =)
Fast, hon har varit så försynt o osynlig så, jag tror nog inte det... men, man ska aldrig säga aldrig!

Nä, nu ska vi dricka en kopp the....

Kommentarer
Postat av: Lillan

Nu blev jag för nyfiken, måste bara fråga. Vad är det för jobb? Bra att han fått nytt i alla fall. Har en gång jobbat på samma ställe, och värre ställe till att utnyttja personal och viss tids anställda finns nog inte!

2008-02-25 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0