Trångt...

i bingen...
Huga... fortfarande är madrassen såååå underbar... o jag bara undrar hur man skulle må när man kliver upp efter en natts sömn... utan trängsel! Edvin har vaknat mitt i natten i en veckas tid snart o krypit ner i sängen med oss... där Edith redan tidigare trängs med mig... hon har en period när hon ska vara NÄRA! Somnar sött o om man lyfter över henne i spjälsängen så tar det en halvtimme max så är hon vaken o hoppar upp o ner o gnagar i sängen (det gjorde inte Edvin!) så då är det bara att plocka tillbaka henne i sängen o man ska ju inte tro att man ska kunna ligga o läsa eller lösa nå korsord... o inte ens tänka att man ska göra ett sudoku!!! Edith är allergisk mot mina sudokun!!! Hon käkar upp dom så fort hon får se ett!!! Så... efter en halvtimmes försök att fylla i några siffror så ger jag upp o släcker lampan... då lugnar damen ner sig! Sen tar det ju inte så lång tid innan Edvin kommer knallandes o så är det trångt igen... När jag vaknade på morron så hade Anders åkt till jobbet o Edvin kollade barnprogram... så egentligen var det bara Edith o jag i sängen... ÄNDÅ låg jag med min högra axel o arm utanför sängen... får liksom förankra armen under röven för att alls kunna slappna av o sova... undrar om det är därför (att jag alltid spänner den) som jag börjar känna av ont i armbågen (jag tänker inte ge Anders nöjet att kommentera om jag kallar åkomman vid dess riktiga namn på svenska... kan drista mig till att säga mouse-arm/elbow!) håhå jaja... som sagt... undar hur det skulle kännas att vakna en morgon o ha sovit en hel natt! =D
Nu kom Edvin med en gurka som han börjat gnaga i sig... undrar om det är en pik att han börjar vara hungrig??? =) Bäst o fixa nå käk... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0