å så ska man koka napparna fem minuter...

ehhh...
undrar just hur länge det där äpplet hade behövt kokas, egentligen...
Först ratat av Edvin, sen legat på golvet ett tag... brunt o gulligt! *mmmmmm* säger Edith o sörplar i sig allt vad hon kan!

image44
Koncentration!!!
image47
JAAA!!! Fick en bit!
Och... jajaja... hon har råkat ut för saxen...
Har äntligen fått tag på en riktig sax... det går ju inte att köpa frisörsaxar nånstans om man inte är "riktig" frisör... överallt krävs det att man har ett registrerat företag för att få handla... men, så hittade jag Lottoff... o äntligen en rejäl sax... måååånga år sen min gamla "Jaguar" gav upp... o nu har jag en ny! =) Så, Edith "satt i vägen" när jag kollade in den o *oooops* där for lockarna!!! =D Fast så mycket till lockar har det väl inte varit... såg mest ut som svinto på baksidan så nu är det lite mindre risigt!
image46

Kommentarer
Postat av: Lillan

Men vilka ögon den ungen har! Hur härlig som helst.

2008-01-10 @ 09:45:30
Postat av: Anna

Hon blev verkligen fin i sin nyklippta frisyr :)

Edith börjar verkligen ta för sig nu, du behöver ju inte mata henne något mer, hon blir ju mätt på Edvins rester :D

Klarade en dugga vi hade idag, 24,5 poäng av 28. Fick VG på denna uppgift!!! Jiippiiee

2008-01-11 @ 18:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0