morr... igår o mera morr idag!

Såååå kul när datorn krånglar!
Lagom kul när man uppgraderar virusskyddet o det hittar skrot så man inte kommer ut på nätet!!!
Nu har jag "snott" Pontus dator för jag bara måste skriva det här...
Nu är det mitt i allt eftermiddag den 22/. Började detta inlägg igår kväll...
Förb... sat.. helv... skit... jäv... dat.. helve.... de saknade bokstäverna av orden är nog uppenbara!
För inte nog med att datorn krånglar... så, nu när jag sitter o försöker bränna ner lite bilder (har ju bara april, maj, juni, juli, augusti, oktober, november, december 2006 o så hela 2007 osparat!!! Och, jag som tyckte att jag nyss satt o brände ner alla bilder o mappar på cd-skivor!??) så far strömmen hela tiden!!!! Kan man bli mer hysterisk!!!!
Mellan varven pratar jag i telefon... matar o fixar käk till små o stora monsterbarn... o försöker rensa ut kartonger med barnkläder! Oj.. voj... nu sover ju Edith.. så, hon lär väl vakna när jag kliver upp från stolen jag sitter på o ska fortsätta.. men, jag var bara tvungen att gå o skicka lite utlovade mail!
Egentligen var det viktigaste jag tänkte med detta inlägg att morra över Bvc igen!!!Nya BVC
Nya fina mattan på BVC!!!
Jag o Pontus var ju till lägenheten igår o hämtade dom sista kartongerna som var kvar där... och, i samma veva var vi om till Vårdcentralen med lite grejer han hade... bla. texttelefon o sånt (nu får jag aldrig mer nåt samtal från Telia Texttelefoni-förmedligen!) så, då kunde jag ju inte undvika att se att dom tydligen barnanpassat lokalerna nu!!!
HAHAHAHAHA!!!!
Vilket skämt... o inte har jag fått nåt svar än från landstingshöghönsen... jag får bara mer o mer morr som vill komma ut!! ;-)
o nu ringer telefonen igen... suck... hann inte svara...

Kommentarer
Postat av: Lillan

Var det det där som skulle vara mattan på golvet??!! Men allvarligt!! Vilket skämt!
Morra på du, hoppas att det hjälper. Men när jag tittade in i de gamla lokalerna såg det ut som om samtliga gjort sig väldigt "hemma" i sina nya rum..hmmm.

2008-01-22 @ 21:27:42
Postat av: Greta

Håller med angående mattan alltså hade dom inte kunnat hitta en ännu "mindre". ¨Jag tycker det är hemskt när dom flyttat bvc dit. Så Cattie fixa en namninsamlings lista jag tror vi är många som skriver under. Kramar i massor och tack för kläderna.

2008-01-23 @ 17:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0